Societatea noastră a constatat că Asociaţiile de Proprietari au nevoie de un pachet de servicii suplu, fară costuri inutile. Mizăm pe sprijinul membrilor Comitetului Executiv, Preşedintelui şi proprietarilor care doresc să se implice în această activitate, pentru o excelenta administrare a imobilului Dvs.
Cei mai multi administratori de blocuri din România, nu au pregătirea necesară pentru a desfăşura această activitate, iar legislaţia din România este de multe ori neclară sau incompletă, fapt care este valabil şi în cazul legislaţiei asociaţiilor de proprietari.
Acestea sunt principalele motive pentru care multe dintre Asociaţii au probleme mari în alcătuirea situaţiilor contabile, uneori chiar contravenind legii, iar amenzile în aceste situaţii se pot ridica la sume considerabile care vor fi plătite tot de către asociaţie.
Mai mult decat atat, Gala Ad Imob este singura firmă de Administrare a Asociaţiilor de Proprietari care oferă către clienţii săi un serviciu unic de realizarea unui site, în care se afişează public, cu o transparenta de 100% întreaga activitate a administraţiei, a listelor aferente cheltuielilor lunare şi întreţinerii, dar şi proiectele viitoare şi cele deja realizate.
Experienţa ne recomdandă să desfăşurăm activitatea de Administrator bloc Bucuresti ( sector 1 | sector 2 | sector 3 | sector 4 | sector 5 | sector 6 ) si Ilfov, în domeniul administrării de imobile oferind avantajul unei experienţe ce va rezolva eventualele probleme existente la momentul preluării şi a aduce situaţia contabilă a blocului dumneavoastră la un nivel ridicat de corectitudine, siguranţă şi transparenţă.
Garantam că activitatea noastră este bazată pe transparenţă, profesionalism şi responsabilitate. Credem că sunt suficiente motive pentru a consulta următoarele servicii ce pot fi puse la dispoziţia asociaţiei şi/sau proprietarilor din cadrul imobilului.
În momentul acesta avem un portofoliu de peste 40 de blocuri, cu un total de 6 030 apartamente în Bucuresti şi Ilfov. Totodată oferim o siguranţă suplimentară clienţilor noştri prin poliţa de asigurare de prestare a serviciilor de administrare în valoare de 40 000 EUR.
Site web aferent fiecarei asociaţii
- evidenţierea publică a listelor lunare de întreţinere
- evidenţierea publică a listelor lunare de cheltuieli
- detalierea proiectelor prestate pentru asociaţie
- detalierea proiectelor viitoare ce urmează a intra în execuţie
- rezumatul Adunărilor Generale
- somarea restanţierilor
- orice altă afişare de interes general pentru asociaţie
- s.a.m.d
Contabilitate
Aici veti găsi servicii complete privind contabilitatea asociaţiilor de proprietari, oferite de experţi contabili cu experienţă în domeniu.
Venim în sprijinul dumneavoastră prin oferirea de consultanţă în tot ceea ce priveşte activitatea contabilă şi fiscală a asociaţiei, acordând suportul necesar ori de câte ori este nevoie pentru lămurirea unei neclarităti sau pentru rezolvarea unei probleme.
Casierie
Serviciul nostru de Casierie și Trezorerie condominială oferă locatarilor și asociațiilor transparență și promptitudine în operațiunile de încasare a cotelor de întreținere și plata furnizorilor de utilități.
Administrare tehnică
Administrarea tehnică a unui bloc este foarte importantă, iar noi vă putem monitoriza îndeaproape, evitând astfel problemele majore şi oferind comfort locatarilor imobilelor administrate de noi.
Cenzorat
O mare problema care exista in cadrul Asociatiilor de Proprietari si este foarte greu de rezolvat o reprezinta lipsa cenzorilor, bine pregatiti, profesionisti, bine intentionati, seriosi si corecti. Chiar noi ne-am lovit, din plin am putea spune, de aceasta problema.
Astfel ca acum, putem spune, oferim cele mai bune servicii de cenzorat existente pe piaţa din România.
Înfiinţare Asociaţii de Proprietari
Conform Legii 230/2007 în scopul reprezentării şi susţinerii intereselor comune ale proprietarilor, legate de folosirea bunurilor aflate în proprietatea comună indiviză din clădirea ce alcătuieşte un condominiu, proprietarii locuinţelor şi ai spaţiilor cu altă destinaţie decât cea de locuinţă se pot constitui în asociaţii de proprietari cu personalitate juridică.
- O asociaţie de proprietari se poate înfiinţa doar la iniţiativa a minimum 3 persoane fizice sau juridice, în intereseul general sau colectiv sau în interes personal nepatrimonial.
- La înfiinţarea unei asociaţii, este necesar un patrimoniu iniţial echivalent cu un salariu minim pe economie.
Împreună cu Dvs. vom realiza un serviciu impecabil de Administrare imobile si asociatii de proprietari in Bucuresti ( sector 1 | sector 2 | sector 3 | sector 4 | sector 5 | sector 6 ) si Ilfov.
Ne puteti contacta la:
https://administrareimobil.ro/
0773 850 548 | 0729 057 053
Redactat și Publicat de Seo4Prime, Agenție Optimizare SEO. Transformă bugetul de promovare din cheltuială în investițe profitabilă, bazându-te pe strategii care functionează. Seo4Prime îți oferă soluția perfectă…